Home

Alle marketing begint met een goede strategie

Meer klanten of meer omzet

Je wilt meer klanten? En ook meer omzet? Dat wil elke ondernemer. Maar hoe pak je dit aan?

Hoe bereik je klanten in deze digitale tijden? Hoe gebruik je sociale media? Wat mag en wat mag niet? En hoe zit dat met die GDPR?

Digitale marketing, hoe doe je dat?

Ja. Hoe doe je dat? De dag van vandaag kun je op enorm veel punten je marketing aanpakken. Het probleem is dat je geen tijd hebt om deze allemaal aan te pakken. Je wil graag weten wat de belangrijkste zijn. Waarop moet jij je focussen om in zo weinig mogelijk tijd zo veel mogelijk resultaat te krijgen?

Geen kip zonder kop

Er zijn ondernemers die hier en daar wel iets proberen. Ze plaatsen een aantal dagen berichten op Facebook en vergeten dit weer. Een paar weken later maken ze een foto en die staat dan ergens te verkommeren op een Instagrampagina. Het is alsof je markting doet zoals een kip zonder kop springt van het ene kanaal naar het andere. Zo'n chaotische aanpak heeft weinig kans op succes.

Niet weten wat er allemaal kan

Andere ondernemers hebben amper zicht op de mogelijkheden van digitale marketing. Het is net alsof een schilder niet zou weten hoe hij een penseel en verf moet gebruiken. Je hebt als eens gehoord van penselen. En van verf. Maar hoe je die nu het beste gebruikt, daar heb je geen zicht op.

Liever de kern van je onderneming

Het probleem is echter dat jij je niet zozeer wil bezig houden met de marketing maar liever met de kern van je onderneming. Je doet het liefst die zaken waarom je in de eerste plaats je onderneming bent gestart. En die marketing? Die doe ik wel als er tijd over is. En dat is er nooit.

Je kan er voor kiezen om iemand extern te raadplegen. Iemand die met inzicht en vanop een afstand beter kan zien waar jij de focus op moet leggen.

Samen bouwen aan jouw marketing

Laat me je helpen.

Ik wil je graag helpen om de bomen in het digitale bos terug te vinden. Wat is er nu het belangrijkste om te doen? Hoe pakken we dit aan?

  • analyse
  • doelen
  • actie
  • evaluatie

Komt je dit bekend voor? Dat klopt. De bovenstaande stappen worden ALTIJD gevolgd bij gelijk welk project. En dit begon al in de oertijd.

Waarom zou je samenwerken met Mediaha? Omdat jij jouw marketing wil uitvoeren met volle goesting. Mediaha houdt van humor, duidelijkheid, licht absurde situaties en vooral veel fun. En jij? Is dit ook jij favoriete stijl van aanpakken? Ja? Dan hebben we een match. Jij en Mediaha zullen goed overeenkomen. En tegelijkertijd resultaat behalen. Een win-win-situatie mij dunkt.

Heb je tijd en zin om met een goede tas koffie hierover samen te zitten? Laat het me weten via het contactformulier.

contactformulier

Alvast een aangename kennismaking!